Monday 18 July 2011

18/07/2011

Niisiis.. On esmaspäev (kõige vastikum päev üldse kalendris). Täna tundsin tööle minnes üle pika aja sellist vastikut väsimust.. nagu mitte midagi teha ei tahaks. See ilmselt tulenes sellest et eile ma tõesti ei teinud mitte kui midagi (va pesu pesemine), ja alateadvuses oleks ma soovinud täna ka sellise päeva teha, kuid võta näpust.. Hommikul olin jälle kell 7 ilusti tööl, ülemus tõstis mulle suure hunniku palke, mida metallist puhastada ja ise loomulikult pani minema töölt.. Vahepeal helistas mulle maksuamet ja teatas et kas ma tulen maksudele ise järgi või kannavad üle, mis oli positiivne, kuna mul on seal tegelikult üks päris suur viga sees ja kui ma tahaks siis ma saaks ühe korra veel makse tagasi taodelda, kuna ma ei parandanud seda viga ära :). Tööpäev kestis kella 5-ni ja siis oli aeg koju tulla.. Ma olen viimasel ajal avastanud, et ma pigem istuks tööl või kusiganes mujal.. kui tuleks siia koju.. siin lihtsalt pole mitte kui midagi teha. Õnneks on mul kohe auto käes ja siis läheb trippimiseks ka:)

Täna sai siis ühe kaugelt sugulasega pikemalt räägitud elust ja eluolust, päris meeldiv oli üle pika aja ka teiste pereliikmetega suhelda.

Tänaseks aitab, ma pean homme kell 5 juba välja minema uksest.. ;)