Tuesday 26 July 2011

Another day, another dollar

25/07/2011

Järjekordse esmaspäeva saab seljataha visata.. Ma vihkan seda nädalapäeva.. sest alati esmaspäeviti juhtub midagi tööl.. Ei midagi küll tõsist aga just esmaspäevad on millegi pärast need, kus ma alati kriimustan ennast, või kukub midagi mulle kaela, või löön haamriga näpupihta või jumal teab mida veel.. Ilmselt see on selle pärast et pärast pühapäeva lihtsalt ei suuda jälle tööle minna ja jälle seda sama jama terve nädal aega jutti teha.. Ehk oleks tõesti viimane aeg karjääri vahetusele. Igaljuhul üle 6 kuu ma enam seal firmas ei tahaks olla, see on fakt. Korra oli ka kolimise idee, aga eks näeb mis elu toob. Uut sellist kohta linnale ligemal naljalt sellise raha eest ei saa. Nv oli tõsisem autode vaatamise päev.. Mis küll ebaõnnestus, kuna ma ei leidnud mitte ühtegi, mida oleks tegelikult tahtnud. Aga kuna ma olin vanematel külas ja Parramattas on hästi palju müügiplatse, siis alustasingi oma otsinguid sealt.. Kokkuvõttes oli elukogemus negatiivne ja fakt on, et diileritega ma mingit tegemist ei tee.

26/07/2011

Tänane hommik hakkas eriti veidralt.. Ma olen viimasel ajal palju unenägusid nägema hakanud, ma muidu ei ole neid kunagi näinud.. võinoh hommikul midagi mäletanud. Tänane hommik oli eriti veider.. Ma nägin unes et ma olin kuskil võõras linnas mingi jukerdava silkliga ja siis ma üritasin sellega liikluses liigelda, aga sellel ei töötanud ükski suunatuled ja siis autod signaalitasid mulle kogu aeg.. reaalsuses oli see tegelikult äratuskell mis undas.. Aga selle peale ärgates.. võttis mul oma 5min aega et aru saada kus ma olen ja mis on reaalsus.. väga naljakas igaljuhul :D. Tööpäev möödus nagu tööpäev ikka.. õhtul koju siis käisin täna ka jõusaalis (päris mõnus oli pärast) ja siis tagasi koju..

Muideks mul hakkas kool ka pihta.. väga suurepärane eks:)

Aeg on nüüd sättida ennast teleka ette, kuna mul on päris palju uusi häid filme. Varsti on ehk põhjust hakata tihedamini kinos käima ja tuua filmi rezisööridele raha sisse..

Minu sügav kaastunne ka Norrasse.. See mis seal toimus on kirjeldamatu.. Ma ei ole küll kunagi kellegi surma soovinud, kuid antud juhul pooldan ka mina sellele inimesele surmanuhtlust sest 21 aastat vanglat on sellisele mehele kindlasti liiga vähe!!