Monday 4 July 2011

Blue monday

Niisiis esmaspäeva hommik.. Kuna ma lubasin endale, et ema ei pea kindlasti mind yles helistama, siis ma tõusin esimese äratuskella peale juba üles. Olles ära joonud 3 kohvi ja söönud 2 vastikut ja kiiruga tehtud võileiba, oli aeg minna tervisekontrolli, samas, süda oli raske, seda x-ray pilti küll mingit motivatsiooni näha polnud, teepeal haiglasse silmasin ma pargis meest, kes tahtis seal koeraga mängida aga koeral oli ka ilmselgelt liiga hommik ja teda nagu ei huvitanud see pulk millele ta idee poolest pidi järgi jooksma. Aga lõpuks siis suure vaevaga jooksis, kahju oli.. Ma olen enam kui kindel et ta oleks palju parema meelega vedelenud kuskil diivanil, kui mingit pulka taga ajada. Haiglasse jõudes oli mul kirjas et see asub 4 korrusel, kus oli mu esimene reaksioon, ohh polegi palju rahvast järelikult läheb kiiresti.. kuid ei ma pidin minema 3 korrusele kus seis oli üsna nutune.. Selge siis.. liikusin siis valvelaua poole kus ennast registreerida saan, kus tuli välja et mul on ka kahte paberit vaja, mille ma olin küll juba ära täitnud, kuid loomulikult on need mul vanemate juures, kiiruga neid täites lõhkusin ma ka kogematta selle sekretääri pastaka ära, mille peale ta torisedes küsis: mis teil eestlastel viga on, alles eelmine eestlane sai ka sama asjaga hakkama.. Nojah, ehk peaks kvalikteetsemad pastakad muretsema? Edasi olin oodatud kopsupilti tegema, mis käis kiiresti ja ei olnudki kõige hullem seis, arst ei uskunud et ma olen mitu aastat suitsetaja, seega sellega on vist korras.. ka kõik ülejäänud protseduurid, läksid kiiresti, seal tutvusin ka ühe saatuse kaaslasega, kes tuli minust pea tund varem ja lahkus 2h hiljem.. Pidime reede kokku saama, eks siis tutvub lähemalt... Muud hetkel pole:)