Tuesday 12 July 2011

Teisipäev

Tööpäev nagu tööpäev ikka.. Hommikul tõusin ilma äratuskellata kell 5 üles, ise ka ei tea miks, mis oli hea, sest sain ühe olulise asja ära klaaritud ühe olulise inimesega :) Ja tööpäev oli nagu alati. Koju tulles oli mul millegi pärast väga suur uni ja ma otsustasin tunnikese pikutada. Siis sain selle saatusliku telefoni kõne.. Nimelt üritan ma makse tagasi taodelda ja kuna ülemus oli mul 1 nr mu tax file nr, valesti kirjutatud siis maksuamet otsustas et ma olen ilmselgelt kriminaal ja üritan siin tegelikult ainult Austraalia riiki rämedamal kombel petta.. pärast pisikest vaidlust selle ilmselgelt ing k mitte just kõige paremini vallanud india neiuga, saime me kuldse kompromissi.. Ma ei olegi petis ja tegelikult oli tegu tõesti ainult inimloomuliku veaga. Kuid kui ma küsisin mida ma nüüd siis tegema pean et oma makse siiski tagasi saada, vastati mulle et ma ilmselt nüüd ei saagi.. Mille peale loomulikul väsinud ja pahur Madis soovis loomulikult kohe supervisoriga rääkida ja hoiatas ka palavalt et teemaks tuleb ka selle neiu töö pädevus, siis suutis see "Tore" naisterahvas ikkagi mingi skeemi välja mõelda, niiet ülemus peab ühe paberi sisse scannima ja kõik on korras.. Tore on elada riigis kus on tolerantsus ja üksteise mõistmine paigas.

Päikest:)