Monday 11 July 2011

Niisiis sinine esmaspäev jälle.

Ma mõtlesin pikalt mida ma siia kirjutama peaks, sest ma ei olegi ju need mõned päevad mitte kui midagi teinud. Ma tunnen et mu elu hakkab lõpuks tagasi mu argipäeva rutiini saama. Hommikul tööle õhtul koju.. ja muud polegi. Nädalavahetuse otsustasin ka lihtsalt puhata ja filme vahtida, kahe päevaga vaatasin ma vist ala 8-9 filmi ära ja tunnen ennast suurepäraselt, oli plaan minna ka vanemate juurde, kuid mingil põhjusel lükkus see selle nädala peale üle. Täna lasi Andrew terve päeva viili ja ma pidin terve päeva elektri poste metallist puhastama, seega ma ei tunne hetkel oma käsi. Aga noh.. Elu on ju lill nagu öeldakse:)


St et kunagi hiljem kui ma valmis olen räägin pikemalt, hetkel tõesti pole energiat ka kõige suuremate soovidega:)